keskiviikko 5. elokuuta 2009

Korjattua satoa












Kaupungin lempparikauppa Urban-a tarjoaa hyllyjen täydeltä kauniita asioita joihin voi verhoutua päälaelta varpaisiin asti. Viimeisinä alepäivinä voi tehdä vaikka mitä ihania löytöjä entistä suuremmilla aleprosenteilla. Nyt sujahti kauniiseen paperikassiin pari kenkiä, elämäni kaunein nahkakassi ja peruspaita. Black Lilyn harmaansävyinen kassi on niin pehmeää, että sen pintaa haluaa sivellä sormen päillä. Sen erimittaisiet hihnat antavat mahdollisuuden heittää kassin olalle tai kantaa kädessä. Suuri ja huoleton. Hieman vakava ja erittäin älykäs. Se on uusi lempiasiani. Tanskalaiset ovat neroja!




Ystävällä on samanlaiset kengät. Ystävyys on vadelmasorbetin väristä.

8 kommenttia:

Sugar Kane kirjoitti...

Mä rakastan tätä sun raikasta tyyliä ja maailmaa! Laukkukin on ihana :)

Chatrin kirjoitti...

Pehmeä nahkakassi, oih! Mä aina silittelen niitä kaupoissa tai jos kavereilla on semmosia, niin menen silittelemään. Kyllä siinä on joillain ihmettelemistä :)

Helena kirjoitti...

Kaunis, harmaa nahkakassi!!!

Jonna kirjoitti...

uuh, mikä veska! mun taitanee olla pakko hankkia samanmoinen... voi kääk sentään. mutta kiitos vinkistä, mä olen ollut laukkua vailla. :-)

Rusto kirjoitti...

Hihiii, rakkaat kengät, kengät, kengät ja kengät!!! Ja oon kyl kade sun laukusta...

Rusto kirjoitti...

Missä blogiasiaa??

Kimpassa kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Kimpassa kirjoitti...

Sugar Kane: Ihanaa - mä rakastan sun blogia! Mä oon niin laiska nainen etten saa kommentoitua, mutta kyttään joka päivä sun turinoitas <3

Chatrin: Silittely on kyllä lempijuttuja. Nahkakassien lisäksi silkkimekkojen pintaa on kiva paijata.

Melina: Kiitos Melina!

Spots: Tanskalaiset ne osaa! Nyt vaan laukkukauppaan niin saat uuden laukun sun ihanuus-saappaiden seuraksi.

Rusto: Niin on rakkaatrakkaatrakkaat - kesän parhaimmat!
Blogiasiaa tulossa - lupaan ryhdistäytyä. Tyhmä arki on vaan vienyt.