tiistai 8. maaliskuuta 2011

On ne vaan hienoja
















8 kommenttia:

Lilou kirjoitti...

On! Ja hieno on suunnittelijakin. Mun miäs <3

Anna kirjoitti...

Näyttääpä noi paketit näin "irrallaan" ihan erilaisilta kuin siellä kaupan hyllyllä tai pakastealtaassa. Mä oon aina mieltäny noi pakkaukset tosi tylsiksi, mutta täytyy sanoa, että tän postauksen jälkeen ne sai mun silmissä ihan uuden ulottuvuuden! :D Kunnon arkidesignia!

Onneli kirjoitti...

Onpa kivan freesit, ei näytä niin halvalta kuin mitä on. Silloin ku mä vielä olen asioinut euroshopperia myyvissä kaupoissa niissä oli semmonen tylsä ostoskärrykuvio. Sellanen kanelitetra meiltä löytyy edelleen, tuli ostettua joskus vuonna 2002 ja edelleen riittää, eihän tuommosissa pari vuotta sitten mennyt päiväyskään vaikuta.

aleksi kirjoitti...

mäkin olen ihastellut näitä kaupoissa

//visuaalisestivaativa// kirjoitti...

No on muuten komiat! Tekisi mieli ostaa ihan vaan pakkauksen vuoksi!

Kimpassa kirjoitti...

Lilou: Jee! Lahjakas mies sulla!

Anna: Niin kyllä onkin. Sinne marketin hyllyyn hienotkin paketit helposti hukkuu. Onneksi nyt tietää mitä etsiä :)

Onneli: Muistan sen ostoskärry-paketin. Ai että, se oli ankea. Onneksi nyt on toisin. Kumihanska-paketti on mun suosikki!

Aleksi: Ensi kerralla ostat sitten Euroshopper-jauhot!

Visuaalisesti vaativa kottarainen: Näillä ei mene konkurssiin, päin vastoin.

Kiki kirjoitti...

Minäkin olen ihastellut noita jo pitemmän aikaa!

Anonyymi kirjoitti...

Hienoa pakkaussuunnittelua riisutussa 50-luvun retrohengessä, johon kirkas punainen väri sopii hyvin. Mutta oi voi olisin kyllä suonut kauniin suomen kielemme päässeen paraatipaikkaan otsikoksi etenkin, jos tuotteet myynnissä vain kotimaassa...